"Am dorit să surprindem frumosul chiar în locuri în care majoritatea celorlalţi se blochează în urât." (Francisc Mraz Ferko)

marți, 7 iunie 2011

Suzana

Aceasta a fost prima mea sedinta de fotografie avand ca subiect nudul. Emotia si curiozitatea de ce avea sa se intample au fost trairile cele mai puternice... Emotia a fost si mai mare cand am auzit ca sedinta foto de dimineata esuase lamentabil din cauza unor carente de organizare... Din fericire Suzana (Dordea), dupa un somn bun, a salvat situatia... De la Anca (Cernoschi) am luat primele sfaturi... Mi-a placut delicatetea cu care s-a intamplat totul... 
La fel de dificila a fost si alegerea fotografiilor... Mi se pare ca fiecare, in felul ei, are ceva de spus (cel putin pentru mine... :)...
Ma opresc aici si las fotografiile sa vorbeasca in numele meu... 


































Un comentariu:

Hypnotic spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=F8PmW9ICh1M

George Bacovia

Noapte

Se-ntind bulevarde-n noapte de vară,
Pe arbori, electrică lumină -
La gară zvâcneşte o maşină
Şi-n gol, tresar signale de gară.

Pe cer de safir, comori de avari...
Tăcerea în gol vibrează cu zvon, -
Oraşul, cu-ncetul, pare-un salon, -
Acuma, în somn, tresar fete mari.